* Якщо ви не погоджуєтеся на додаткові права доступу, ви можете не мати змоги користуватися деякими функціями сервісу належним чином.
■ Запити, пов’язані з використанням
Якщо у вас виникли труднощі з використанням сервісу програми, будь ласка, скористайтеся мобільною головною сторінкою (https://m.hwgeneralins.com) або зателефонуйте до центру обслуговування клієнтів (управління контрактами, повідомлення про нещасні випадки, компенсація) за номером 1566-8000.
■ Видима інформація про сервіс ARS
Під час першого встановлення програми відображається інформативний або комерційний мобільний контент, наданий іншою стороною за згодою користувача. (Відображення меню ARS під час дзвінка, сповіщення про мету дзвінка, налаштування екрана після завершення дзвінка тощо)
(Надано афілійованою компанією Colgate Co., Ltd.; запит на відмову від використання сервісу та відкликання згоди можна зробити за телефоном 080-135-1136)
Для використання відповідної функції необхідно дозволити «Додаткові права доступу», а інші сервіси, крім відповідної функції, можна використовувати, навіть якщо це не дозволено.
■ Інша інформація
[Безпека] Для безпечних фінансових операцій клієнтів Hanwha General Insurance цю програму не можна використовувати на смартфонах, які були підроблені або рутовані*. (Використовуйте після ініціалізації через центр технічної підтримки виробника)
(*Рутінг — це стан, за якого ОС терміналу довільно змінюється або модифікується шкідливим програмним забезпеченням шляхом отримання прав адміністратора на смартфоні.)
● Якщо завантаження програми не працює або зависає під час очікування, спробуйте ще раз після виконання наступних дій.
* Смартфон Android
1. Перевірте стабільність мережевого з’єднання (Wi-Fi та дані) .
2. Видаліть кеш і дані програми Google Play Store, встановленої на смартфоні
(Налаштування > Програми > Google Play Store > Інформація про програму > Пам’ять > Видалити кеш, Видалити дані).
3. Перевірте, чи виконується оновлення в Google Play Store
(Зображення облікового запису в Google Play Store > Програми та керування пристроями > Якщо програма оновлюється, завершіть його або вимкніть автоматичні оновлення та спробуйте ще раз).
4. Перевірте обсяг пам’яті смартфона та видаліть непотрібні програми або дані.
5. Перезавантажте смартфон.
6. Видаліть програму Google Play Store та перевстановіть її